apple aaer

 

apple elinkaarenhallinta

Apple Elinkaaren hallinta

Apple-laitteiden Elinkaaren hallinta tukee liiketoimintaa

Meiltä saat Apple-tuotteiden elinkaareen liittyvät asiat helposti palveluna. Saat kokonaisuuden, joka sopii juuri sinun yritykseesi tänään ja tulevaisuudessa. Ratkaistaan kaikki ongelmat kerralla - Elinkaarenhallintapalvelulla kuuluu muun muassa:

  • Apple-työasemien ja mobiililaitteiden hankinnan 
  • Helpon ja tietoturvallisen käyttöönoton missä ja milloin vain 
  • Apple-laiteympäristön hallinnan 
  • Ohjelmistojakelut 
  • Kierrätyksen ja laitevaihdot 
  • Skaalautuvuuden käyttäjämäärän mukaan 
  • Helposti ennustettavat kustannukset (€/laite/kk) 
  • AppleCare for Enterprise
  • AppleCare Helpdesk Support
  • AppleCare OS Support
mac-laitehallinta-ls

Apple-laitteiden elinkaaren hallinta palveluna

Laite- ja käyttäjätuki on tärkeä osa käyttäjäkokemusta, ja niiden avulla mahdollistat työntekijöillesi sujuvan työnteon. AppleCare for Enterprise on oiva tuki ja turva Apple-käyttäjillesi kun haluat varmistaa parhaan mahdollisen, ympärivuorokautisen ja kansainvälisen tuen 

Applecare for enterprise

AppleCare For Enterprise on loistava ratkaisu sinulle ja työntekijöillesi kun haluat jatkaa ja laajentaa Apple-laitteidesi tehdastakuuta jopa neljään vuoteen saakka. AppleCare Enterprise takaa jopa vahingosta johtuvia vahinkoja, esim. konerikkoutumiset kahvin kaaduttua näppäimistön päälle. Vain laitteiden katoamiset ja varkaudet eivät kuulut ACE:n piiriin. Nyt AppleCare for Enterprise on mahdollista saada yrityksille, joiden Apple-laitevahvuus on minimissään 200 laitetta (Taso 1 ja Taso 1+), aiemman 1000 laitteen minimivaatimuksen sijaan.

Applen asiantuntijat ovat aina valmiina auttamaan yrityksesi työntekijöitä ja heidän perheenjäseniään 24/7 ja käytössä on suora oma dedikoitu linja Applen kakkostason tukeen, joka on vielä kyvykkäämpi kuin Apple-laitteen oston mukana tuleva 90-päivän puhelintuki. Tuki koskee kaikkia Applen laitteistoja ja ohjelmistoja mukaan lukien henkilökohtaiset tilit ja asetukset.

macbooks

PALVELUN SISÄLTÖ

  • AppleCare for Enterprise takaa sinulle oman Apple account Managerin, joka on sinun ja tiimisi yhteyshenkilö. Hän koordinoi paikan päällä tehtävää teknistä arviointia, seuraa laitteistossa ja ohjelmistossa esiintyviä ongelmia ja laatii kuukausittaisia tapahtumaraportteja.
  • ACE takaa yritykselle tuen ympäri vuorokauden jopa tunnin vasteajoilla kiireellisimmän vakavuusluokan ongelmissa liittyen kaikkiin Applen laitteistoihin ja ohjelmistoihin.
  • Tuki tapahtuu omalla kielellä päivystysaikojen puitteissa ja ympärivuorokautinen tuki toteutetaan englanniksi
  • AppleCare for Enterprise tarjoaa joustavia palvelu­vaihto­ehtoja, nopeat huollot paikan päällä ja laitteen korjauksen tai vaihdon jopa seuraavan arki­päivän aikana.
  • Voit korjauttaa jopa neljä prosenttia sopimuksen kattamista Mac-tieto­koneista tai jopa kymmenen prosenttia sopimuksen kattamista iPad- tai iPhone-laitteista mistä tahansa syystä ilman lisämaksua (Taso 1+)

Voit myös tehostaa ja parantaa Applen laitteisiin ja ohjelmistoihin liittyvää taustatukea AppleCare Helpdesk- tai AppleCare OS Supportilla

LUE LISÄÄ

ace-hinnasto

AppleCare Helpdesk Support

Tarvitseeko oma tekninen tiimisi taustatukea? Helpdesk Support-tuella takaat nopean yhteyden Applen ylemmän tason tekniseen tukeen puhelimitse 12 tunnin ajan päivässä kaikkina viikonpäivinä. AppleCare Help Desk Support kattaa rajoittamattoman määrän tukitapauksia Apple-pohjaisten ratkaisujen laitteiston ja ohjelmiston diagnostiikkaan ja vianmääritykseen sekä ongelmien tunnistamiseen on kyseessä sitten esim. Mac, Iphone, Apple Watch tai Final Cut Pro

Lue lisää

Support apple

AppleCare OS Support

Astetta parempi ja laajempi tuki, joka sisältää myös Apple Care HelpDesk Supportin. Tässä tarjotaan suuryritysluokan tukea joka riippuen tukivaihtoehdosta kattaa jopa rajoittamattoman määrän tukitapauksia, jotka liittyvät ohjelmistojen asentamiseen, käynnistämiseen ja käyttöön, laitteistojen ja ohjelmistojen diagnostiikkaan ja vianmääritykseen sekä Apple-pohjaisten ratkaisujen ongelmien tunnistamiseen.

Lue lisää

app support apple

Applen tukipalvelut pähkinänkuoressa

apple_registration

AppleCare for Enterprise

Ratkaisu sinulle ja työntekijöillesi kun haluat jatkaa ja laajentaa Apple-laitteidesi tehdastakuuta aina kahteen tai kolmeen vuoteen saakka. 24/7 käytössä oleva oma dedikoitu linja tukeen Apple-asioissa.

Automation_apple

AppleCare Helpdesk Support

Helpdesk Support-tuella takaat nopean yhteyden Applen ylemmän tason tekniseen tukeen puhelimitse 12 tunnin ajan päivässä kaikkina viikonpäivinä.

apple_user

AppleCare OS Support

laajempi, joka sisältää myös Apple Care HelpDesk Supportin.jopa rajoittamattoman määrän tukitapauksia, jotka liittyvät ohjelmistojen asentamiseen, käynnistämiseen ja käyttöön, laitteistojen ja ohjelmistojen diagnostiikkaan ja vianmääritykseen sekä Apple-pohjaisten ratkaisujen ongelmien tunnistamiseen.