Telia Inmics-Nebula menestystarina Pisla

Pisla – tehokkaampaa ja tuottavampaa arkea

Haluatko kuulla lisää palveluidemme luomista mahdollisuuksista? Ota meihin yhteyttä.

IT-PALVELUIDEN ULKOISTUS SÄÄSTÄÄ PISLAN RESURSSEJA

”Aluksi IT-palveluiden ulkoistaminen herätti yrityksessämme epäilyksiä ja ennakkoluuloja. Suhtautuminen muuttui kuitenkin nopeasti, kun huomattiin, kuinka IT-avun saaminen nopeutui ja asiantuntijuus kasvoi. Nyt henkilökunnan suunnalta kuuluu positiivista palautetta”, kertoo Pislan varatoimitusjohtaja Ilkka Keskinen.

Telia Inmics-Nebula menestystarinat Pisla

ULKOISTUS TUO TEHOA JA LUOTETTAVUUTTA IT-TOIMINTOIHIN

Tällä hetkellä Pislalla on Inmicsin palveluista käytössä verkkojen valvontaan liittyvä INwatch, vikoihin reagointiin tarkoitettu INsupport ja IT-tukea tarjoava INhelp. Käytännössä hoidamme kaikki Pislan IT-asiat aina servereiden ylläpidosta ja tukipalveluista laitehankintoihin.

Lue lisää

Telia Inmics-Nebula menestystarina Pisla

Näillä palveluilla tehostimme Pislan IT-ympäristöä

ribbon

INwatch-valvontapalvelu

INwatch-valvontapalvelun avulla saat reaaliaikaisen näkymän koko ICT-ympäristösi tilaan, oli se sitten paikallisessa konesalissa tai julkisessa pilvipalvelussa. Palvelun avulla voit ennaltaehkäistä katkoksia palveluissasi ja turvata liiketoimintasi toiminnan viikon jokaisena päivänä, ympäri vuorokauden.

Lue lisää

ribbon

INsupport-ylläpitopalvelu

INsupport-ylläpitopalvelu vastaa vikatilanteiden hoitamisesta sovittujen vaste- ja ratkaisuaikojen puitteissa. Häiriötilanteessa palautamme yrityksesi ICT-järjestelmät pikaisesti toimintakuntoon ja pidämme yllä tietoturvaa sekä selvitämme häiriöiden aiheuttajat, olivat ne sitten omassa konesalissa tai julkisessa pilvipalvelussa.

Lue lisää