Telia Inmics-Nebula menestystarina Akukon

Akukon uskoo pitkäjänteiseen kumppanuuteen

Haluatko kuulla lisää palveluidemme luomista mahdollisuuksista? Ota meihin yhteyttä.

KESTÄVÄN KUMPPANUUDEN SALAISUUTENA PITKÄJÄNTEINEN YHTEISTYÖ

Suomen johtavan akustiikan ja av-suunnittelun asiantuntijan Akukonin IT-palveluista vastaavat vuosien varrella tutuksi tulleet tyypit.

Akukon on ollut Inmicsin yhteistyökumppani jo useiden vuosien ajan. Pitkäaikainen asiakkuus on kehittynyt pikku hiljaa, kun yrityksen kasvaessa on otettu käyttöön uusia palveluita. Inmicsin Helsingin aluejohtaja Jens Holmin mukaan kasvavana asiantuntijatoimistona Akukon tietää, mitä palveluilta ja laitteiltaan haluaa. ”Olemme pystyneet tyydyttämään Akukonin tarpeet todella hyvin. Toimimme proaktiivisesti ja puntaroimme heidän kanssaan yhdessä eri ratkaisuja”, Holm kertoo.

Akukonin tarpeiden mukaan koottu ylläpitopalvelu sisältää Service Deskin, laitteiden toimituksen, esiasennukset ja ylläpidon, palomuurien ylläpidon sekä muut lähiverkon palvelut. Kiitosta saa myös viikoittaiset lähitukihenkilön vierailut. ”Telia Inmics-Nebulan lähitukihenkilö käy Akukonilla joka tiistai tapaamassa käyttäjiä. Hän hoitaa kulloinkin tarpeen mukaisia asioita, tekee päivityksiä, laiteasennuksia ja varmuuskopiointeja. Päivän aikana myös tiedustellaan käyttäjien mahdollisia tukitarpeita. Silloin heillä on hyvä mahdollisuus kiskaista lähitukihenkilöä hihasta ja kysyä apua mahdollisiin pulmiin”, Holm kertoo.

Telia Inmics-Nebula menestystarina Akukon

Tarpeiden mukaan kootut ylläpitopalvelut sujuvan arjen tueksi

Akukonin toimitusjohtajan Ari Lepoluodon mukaan parasta Telia Inmics-Nebulassa onkin juuri se, että sieltä löytyy nimetyt vastuuhenkilöt, jotka Akukonissa tunnetaan ja jotka eivät vähän väliä vaihdu.

”Telia Inmics-Nebulan organisaatio on siinä mielessä juuri hyvänkokoinen, että sieltä voidaan nimetä henkilöt, jotka toimivat kanssamme pitkäjänteisessä ja tiiviissä yhteistyössä. He ovat perehtyneet juuri meidän toimintaamme ja järjestelmiimme, ja he tunnistavat meidän tarpeemme myös pidemmällä tähtäimellä. Se on pitkän kumppanuutemme salaisuus”, Lepoluoto tiivistää.

Lepoluodon mukaan eteen on tullut vain arkisia ongelmatilanteita, joista on aina selvitty nopeasti. ”Kiireisissä tapauksissa Inmicsiltä on tullut työvoimaa vaikka öisin ja viikonloppuisinkin korjaamaan ongelmaa”, hän kiittelee. Kumppanuus tulee jatkumaan samaan malliin.

”Akukon kasvaa ja palvelutarpeet kasvavat siinä samalla. Sen mukaan eletään. Seurailemme jatkuvasti asiakkaan bisneksen kasvua ja tarpeita, ja sen mukaan pohdimme heidän kanssaan yhdessä uusia ratkaisuja ja mahdollisuuksia”, Holm kiteyttää.

Telia Inmics-Nebula menestystarina Akukon

Näillä palveluilla tuemme Akukonin sujuvaa arkea

ribbon

INhelp-tukipalvelu

INhelp-käyttäjätukipalvelumme toimii keskitettynä palvelupisteenä yrityksesi ICT-käyttäjille vastaten kaikkien vikatilanteiden ja palvelupyyntöjen käsittelystä.

Tutustu

ribbon

Päätelaitteiden elinkaarenhallinta

Elinkaarenhallintapalvelumme avulla yrityksesi voi ostaa meiltä rutiinitoimintoja palveluna ja vapauttaa aikaa oman liiketoiminnan ydintarpeisiin. Voit ulkoistaa meille päätelaitteiden esiasennuksen, toimittamisen, käytönaikaisen hallinnan ja huoltopalvelut sekä rahoituksen, laiterekisterin ylläpidon ja laitteiden kierrätyksen. Vaihtoehdoista voit valita juuri sinun yrityksellesi sopivan kokonaisuuden.

Tutustu