Telia Inmics-Nebula asiakastarina Polygon Finland

IT-PALVELUT AUTTAVAT POLYGON FINLANDIA MENESTYMÄÄN

Haluatko kuulla lisää palveluidemme luomista mahdollisuuksista? Ota meihin yhteyttä.

 

LISÄRESURSSEJA PIENELLE
IT-OSASTOLLE

Polygon Finland Oy:n ydinliiketoimintaan kuuluu veden, tulen ja ilmaston aiheuttamien kiinteistövahinkojen hallinta ja korjaus sekä sisäilmatutkimukset ja korjaukset. Yritys työllistää Suomessa noin 300 ihmistä 30 toimipisteessä, IT-ympäristöstä vastaa kaksi työntekijää. Globaalisti Polygonilla on toimintaa kolmessatoista maassa.

Telia Inmics-Nebulan ja Polygonin yhteistyö alkoi kesällä 2015. Ensimmäinen meidän Polygonille tarjoama palvelu oli INsupport-palvelu, jolla tuottamme reagointipalvelua vikatilanteiden korjaamiseksi. Sovitut tehtävät hoidetaan vasteaikojen ja toimintatapojen puitteissa ympäri Suomea.

Nykyisin autamme Polygonia myös muun muassa IT-ympäristön ylläpidossa, muutostilanteiden hallinnassa sekä tekee ympäristön kehityssuunnitelmia. InSupport-palvelun lisäksi muista meidän UpCare-palveluista Polygonilla on käytössä INspecialist-asiantuntijapalvelut sekä INdatacenter-konesalipalvelut. Laitteiden ja tarvikkeiden hankinta sujuu ongelmitta Polygonille räätälöidyllä verkkokaupalla.

 

Telia Inmics-Nebula asiakastarina Polygon Finland

”Vahva ymmärrys asiakkaan liiketoiminnasta ja sen tarpeista auttaa IT-kumppania palvelemaan asiakasta ja tuottamaan heille suoraa liiketoimintahyötyä”, sanoo avainasiakaspäällikkömme Jukka Loukia.

”Mielestämme olemme onnistuneet tässä erinomaisesti Polygon Group Oy:n kanssa. Uskon, että pystymme tulevaisuudessa palvelemaan vieläkin laajemmin Polygonia niin Suomessa kuin ulkomaillakin.”

Polygon on saanut palveluistamme sitä, mitä on haettukin, eli laajaa asiantuntijaosaamista, joustavuutta ja skaalautuvuutta esimerkiksi kiiretilanteisiin.

Telia Inmics-Nebula menestystarina Polygon Finland

”Pystymme molemmin puolin olemaan nopeasti yhteydessä ja saamaan apua. Keskustelemme säännöllisesti ja suunnittelemme yhdessä, mitä on tulossa. Sovitut tehtävät ja projektit viedään ammattimaisesti maaliin sovittujen aikataulujen mukaisesti”, kertoo Polygon Finlandin IT-päällikkö Marko Alakoski.

”Telia Inmics-Nebulan joustava yrityskulttuuri takaa myös sen, että vaikka meillä olisi erikoisiakin toiveita IT-ympäristöllemme, Tartumme asiaan, kartoittaa idean, ja jos se toimii, myös toteuttaa sen. Inmics tuottaa myös mielenkiintoisia seminaareja ja koulutustilaisuuksia, joista saamme paljon ideoita.”

Tällä hetkellä Polygonilla on meneillään toiminnanohjausjärjestelmän päivitys, joka jatkuu kevättä kohti. Projekti työllistää paljon yrityksen omia resursseja, ja sen aikana onkin tukeuduttu apuumme useissa IT-puolen asioissa. Asiantuntijamme käy Polygonin toimitiloissa auttamassa ja käymässä läpi avoimia asioita kerran viikossa.

Kun Polygon Finland Oy:n omat resurssit eivät riittäneet sekä kehitystyöhön että IT-ympäristön pyörittämiseen, Inmics astui kuvaan auttamaan päivittäisten askareiden hoidossa.

Näillä palveluilla tuemme Polygon Finlandin menestystä

ribbon

INsupport-ylläpitopalvelu

INsupport-ylläpitopalvelu vastaa vikatilanteiden hoitamisesta sovittujen vaste- ja ratkaisuaikojen puitteissa. Häiriötilanteessa palautamme yrityksesi ICT-järjestelmät pikaisesti toimintakuntoon ja pidämme yllä tietoturvaa sekä selvitämme häiriöiden aiheuttajat, olivat ne sitten omassa konesalissa tai julkisessa pilvipalvelussa.

Lue lisää

ribbon

PROJEKTI-, KONSULTOINTI- JA ASIANTUNTIJAPALVELUT

Palvelumme mahdollistavat joustavan pääsyn monipuoliseen osaamiseemme. Meidän avullamme voit ulkoistaa rutiininomaisia asennustehtäviä ja saada erikoisosaamista uusimpiin teknologioihin ja projekteihin.

Lue lisää