Etätyössä

Teams & M365 – Työnteon murroksen mahdollistajat / osa 3

PALVELUN TUOTTAMINEN,
ASIAKASHALLINTA JA
MYYMINEN TEAMSISSA


Kolmiosaisen webinaarisarjamme viimeinen osa keskittyy Teamsiin asiakasviestinnän keskiössä. Mitä ajattelevat asiakkaat ja henkilöstö, jos tapaamiset eivät enää tapahdukaan "face to face"?

Maailman tilanne vauhdittaa työnteon murrosta ja pakottaa meidät muuttamaan toimintatapojamme. Ihmisten osto- ja asiointitottumukset sekä tapamme kohdata toisiamme muuttuvat peruuttamattomasti. Yritysten on hyvä olla valmiina auttamaan ihmisiä toimimaan murroksessa ja vastaamaan asiakkaiden uusiin tarpeisiin.

Tähän webinaariin osallistuu kumppanimme Digikuu Oy, joka on työtapojen muutokseen, Microsoftin M365-koulutuksiin ja konsultointiin keskittynyt yritys. Digikuu on itse elävä esimerkki toimistottomasta yrityksestä, joka kasvaa hyvää vauhtia sekä on pystynyt muuttamaan toimistottomuuden kilpailueduksi sekä Teamsin asiakasviestinnän hermokeskukseksi ja tuotantotyökaluksi.

Onko sinun yrityksesi matkalla paikkariippumattomaan työhön? Voisiko palvelutuotanto ja myynti onnistua mistä vain? Kuinka organisaation saa pysymään näpeissä, jos toimistoa tai toimistokäytänteitä ei enää olekaan?

Katso webinaari ja poimi parhaat vinkit sinun yrityksellesi.


Katso tallenne

Etätyö ja Teams -webinaari 3

agenda

Fredrik Slotte,Telia Inmics-Nebula sekä Antti Ahola & Tommi Maijanen, Digikuu

  • Toimisto on Teamsissä – Kasvua, kauppaa ja homma hallussa
  • Palveluiden tuottaminen etänä 
  • Palveluiden myynti ja asiakashankinta etänä 
  • Organisaation johtaminen etänä 
  • Mitä tämä tarkoittaa IT-työkalujen näkökulmasta?
  • Miten uudet työtavat saadaan vietyä läpi organisaatiossa?
  • Muuttuuko IT kalliimmaksi vai halvemmaksi?
  • Onko IT-kumppanini oikea tälle muutokselle?
Telia Inmics-Nebula etätyö