Telia Inmics-Nebula

Kumppaniextranet

Nebula on siirtymävaiheessa, jossa uusimme sähköisen asioinnin kanavaamme.
Vanha Extranet on nyt suljettu ja jatkossa palvelemme MyNebula -sivustolla.

Siirry MyNebulaan

MyNebulassa voit asioida 24/7

  • Rekisteröidy palveluun sähköpostiosoitteellasi
  • Voi luoda, päivittää, lukea ja ratkaista omia työpyyntöjä
  • Näet huoltotiedotteet sekä sopimuksesi työpyynnöt reaaliajassa
  • Voit kirjautua palveluun myös Cloud 9 -tunnuksillasi ja hallita Cloud 9 -palvelua.

Kirjaudu MyNebulaan

Kirjauduttuasi palveluun, voit tehdä tilauksen valitsemalla vasemmasta laidasta ’Uusi tukipyyntö’ ja valitsemalla ’Palvelua koskeva kysymys’.

Muista liittää tilaukseesi tiedot
  • Yrityksestä (Yritys, Y-tunnus, katuosoite, postinumero, kaupunki, maa, puhelinnumero)
  • Tilaajasta (Nimi, sähköposti, puhelinnumero)
  • Palvelusta
  • Laskutustapa (Sähköpostilasku, Postin verkkolasku, Finvoice-verkkolasku, kirjeposti)
  • Laskutuskausi (3,6,12 kuukautta)

Nebula maksaa 31.5.2018 asti kertyneet maksamattomat provisiot 30.6.2018 mennessä.