
Kumppaniextranet
Nebula on siirtymävaiheessa, jossa uusimme sähköisen asioinnin kanavaamme.
Vanha Extranet on nyt suljettu ja jatkossa palvelemme MyNebula -sivustolla.
MyNebulassa voit asioida 24/7
- Rekisteröidy palveluun sähköpostiosoitteellasi
- Voi luoda, päivittää, lukea ja ratkaista omia työpyyntöjä
- Näet huoltotiedotteet sekä sopimuksesi työpyynnöt reaaliajassa
- Voit kirjautua palveluun myös Cloud 9 -tunnuksillasi ja hallita Cloud 9 -palvelua.
Kirjauduttuasi palveluun, voit tehdä tilauksen valitsemalla vasemmasta laidasta ’Uusi tukipyyntö’ ja valitsemalla ’Palvelua koskeva kysymys’.
Muista liittää tilaukseesi tiedot
- Yrityksestä (Yritys, Y-tunnus, katuosoite, postinumero, kaupunki, maa, puhelinnumero)
- Tilaajasta (Nimi, sähköposti, puhelinnumero)
- Palvelusta
- Laskutustapa (Sähköpostilasku, Postin verkkolasku, Finvoice-verkkolasku, kirjeposti)
- Laskutuskausi (3,6,12 kuukautta)
Nebula maksaa 31.5.2018 asti kertyneet maksamattomat provisiot 30.6.2018 mennessä.