INsupport

INsupport-reagointipalvelu

Korjaamme ICT-ympäristösi vikatilanteet pikaisesti

Kysymyksiä INsupport-palvelusta? Jätä rohkeasti yhteydenottopyyntö niin palaamme asiaan.

VIKATILANTEET HALTUUN

INsupport-reagointipalvelu vastaa vikatilanteiden hoitamisesta sovittujen vaste- ja ratkaisuaikojen puitteissa. Häiriötilanteessa palautamme yrityksesi ICT-järjestelmät pikaisesti toimintakuntoon ja pidämme yllä tietoturvaa sekä selvitämme häiriöiden aiheuttajat, olivat ne sitten omassa konesalissa tai julkisessa pilvipalvelussa.

Palvelukokonaisuus on saatavilla joko oman palvelutuotantosi tueksi tai ensisijaiseksi ylläpitomalliksi. Palvelua voidaan soveltaa sekä pilvipalveluiden että palvelin, verkko- ja työasemaympäristöihin reagoivana ylläpitomallina. 

Palvelu sisältää valvontahälytysten päivystyksen, ja valvontahälytykset välitetään sovitusti joko asiakkaalle, kolmannelle osapuolelle tai INsupport -ylläpitotiimille viankorjausta varten.

Telia Inmics-Nebula insupport

INsupport-palvelun edut

  • InSupport-palvelussa sovitaan vasteajat häiriöihin reagoimiseen ja niiden korjaamiseen esimerkiksi 4h/24/7
  • Vikatilanteessa palautamme järjestelmän ensin mahdollisimman nopeasti toimintakuntoiseksi, minkä jälkeen etsimme häiriön varsinaiset aiheuttajat ja ratkaisemme ongelman
  • Vapautamme yrityksesi IT-resursseja muihin tehtäviin
  • Asiantuntijoidemme monipuolinen osaaminen on aina käytettävissäsi
  • Korjaamme ongelmat myös öisin ja viikonloppuisin
Telia Inmics-Nebula insupport

ORKLAN HERKKUJEN TAUSTALLA ON VAKAA IT-YMPÄRISTÖ

Orkla on yksi vanhimmista asiakkaistamme, ja se käyttää tänä päivänä lähes kaikkia tarjoamiamme palveluita. Yhteistyö on jatkunut aina 2000-luvun alusta asti ja se on vuosien aikana laajentunut Vaajakosken makeistehtaalta myös Ahvenanmaan tehtaalle ja Vantaan pääkonttorille. 

Lue lisää

Orkla asiakastarina

Sinua saattaa myös kiinnostaa

ribbon

PROJEKTI-, KONSULTOINTI- JA ASIANTUNTIJAPALVELUT

Yritykset tarvitsevat monipuolisesti ICT-osaamista toimintansa ja järjestelmiensä uusimiseen pysyäkseen kilpailukykyisenä. Palvelumme mahdollistavat joustavan pääsyn monipuoliseen osaamiseemme.
 

Lue lisää

ribbon

INhelp – Suomen paras service desk

INhelp-käyttäjätukipalvelumme toimii keskitettynä palvelupisteenä yrityksesi ICT-käyttäjille vastaten kaikkien vikatilanteiden ja palvelupyyntöjen käsittelystä.
 

Tutustu