
Vika- ja häiriötilanteisiin reagointi
Korjaamme ICT-ympäristösi vikatilanteet pikaisesti
Kysymyksiä Reagointipalvelusta? Jätä rohkeasti yhteydenottopyyntö niin palaamme asiaan.
Vikatilanteet haltuun
Pilvi- ja konesalipalveluiden ylläpitoon tarkoitettu reagointipalvelu vastaa vikatilanteiden hoitamisesta sovittujen vaste- ja ratkaisuaikojen puitteissa. Häiriötilanteessa palautamme yrityksesi ICT-järjestelmät pikaisesti toimintakuntoon ja pidämme yllä tietoturvaa sekä selvitämme häiriöiden aiheuttajat, olivat ne sitten omassa konesalissa tai julkisessa pilvipalvelussa.
Palvelukokonaisuus on saatavilla joko oman palvelutuotantosi tueksi tai ensisijaiseksi ylläpitomalliksi. Palvelua voidaan soveltaa sekä pilvipalveluiden että palvelin, verkko- ja työasemaympäristöihin reagoivana ylläpitomallina.
Palvelu sisältää valvontahälytysten päivystyksen, ja valvontahälytykset välitetään sovitusti joko asiakkaalle, kolmannelle osapuolelle tai INsupport-ylläpitotiimille viankorjausta varten.

Reagointipalvelun edut
- Reagointipalvelussa sovitaan vasteajat häiriöihin reagoimiseen ja niiden korjaamiseen esimerkiksi 4h/24/7
- Vikatilanteessa palautamme järjestelmän ensin mahdollisimman nopeasti toimintakuntoiseksi, minkä jälkeen etsimme häiriön varsinaiset aiheuttajat ja ratkaisemme ongelman
- Vapautamme yrityksesi IT-resursseja muihin tehtäviin
- Asiantuntijoidemme monipuolinen osaaminen on aina käytettävissäsi
- Korjaamme ongelmat myös öisin ja viikonloppuisin

Sinua saattaa myös kiinnostaa

Projektointi-, konsultointi- ja asiantuntijapalvelut
Yritykset tarvitsevat monipuolisesti ICT-osaamista toimintansa ja järjestelmiensä uusimiseen pysyäkseen kilpailukykyisenä. Palvelumme mahdollistavat joustavan pääsyn monipuoliseen osaamiseemme.

INhelp – Suomen paras service desk
INhelp-käyttäjätukipalvelumme toimii keskitettynä palvelupisteenä yrityksesi ICT-käyttäjille vastaten kaikkien vikatilanteiden ja palvelupyyntöjen käsittelystä.