
Hankintapalvelut
Monipuoliset vaihtoehdot laitteiden
ja palveluiden hankintaan
Haluatko kuulla lisää hankintapalveluistamme? Ota yhteyttä myyntiimme.

LAITEKAUPPA
Laitekaupasta työntekijän
pelit ja vermeet
Laitekaupasta löydät kaikki laitteet, palvelut ja sovellukset
yrityksesi toiminnan tehostamiseksi ja työntekijöidesi
viihtyvyyden parantamiseksi.

Laiteuutiset
Hankinta ja asiointi

Tiedot ajantasalla
Laitekauppamme paljon enemmän kuin pelkkä verkkokauppa, jossa ostaminen, hallinointi, huoltojen tilaus ja paljon muuta hoituu yhdestä paikasta. Ajantasainen tieto organisaation laitteista ja palveluista tarkasteltavissa aina loppukäyttäjätasolle asti.

Monipuoliset maksu- ja toimitusvaihtoehdot
Voit hankkia laitteet kätevästi palveluna, leasingilla tai kertamaksulla. Mikäli yritykselläsi on käytössä laitteisiin liittyvä hankintaraja, laskunjakopalvelun avulla työntekijä voi valita myös organisaation hankintarajan ylittävän laitteen.
Kun teet tilauksen, laite on sinulla yleensä jo tilauksesta seuraavana päivänä. Kuriiritoimituksella saat sen tarvittaessa jo muutamassa tunnissa. Ulkomaantoimitukset valittavissa suoraan portaalista.

Integrointi
Telian portaali on tarpeen tullen mahdollista integroida suoraan yrityksen omaan hankintajärjestelmään. Integrointi tarjoaa:
- Mahdollisuuden integroida yrityksen liiketoiminta- ja ICT-omaisuuden hallintaprosesseja Telian kanssa
- Suoran näkyvyyden Telian hallinnoimaan ja alan johtavaan toimitusketjuohjaukseen
- Tilaamisen kustannustehokkuuden, nopeuden ja virheettömyyden
- Telian portaalin tuomat ominaisuudet ja liiketoimintahyödyt ilman kompromisseja: minimaaliset muutokset yrityksen hankinta- ja ICT-käyttöominaisuusprosesseihin sekä valittuihin laitevakiointistrategioihin
Integraatiot ovat aina asiakaskohtaisesti sovittavia palveluita.

Laskunjako
Laskunjakopalvelu tarjoaa yritykselle mahdollisuuden, jossa työntekijä saa haluamansa laitteen, vaikka sen hinta ylittäisi hankintarajan. Laskun voi jakaa kahteen osaan – työnantaja maksaa puhelimesta osuuden hankintarajaan asti ja työntekijä maksaa loput laitteen hinnasta itse.
Kuinka palvelu toimii:
- Organisaatio määrittää hankintarajan (puhelimelle tai tabletille, yritys maksaa tuotepaketissa mahdollisesti mukana olevat muut lisätarvikkeet ja palvelut)
- Tilaus tehdään Telian portaalista ja tilausta tehdessä tarvitaan käyttäjän sähköpostisosoite.
- Käyttäjä saa maksulinkin sähköpostilla ja laite toimitetaan hyväksytyn maksun jälkeen
- Laite toimitetaan työntekijälle
- Telia lähettää laskun yritykselle maksurajan mukaisesti laitteen toimituksen jälkeen
Asiantuntijapalvelut
Kartoitamme yrityksenne olemassa olevan infran katsomalla millä tasolla ovat mobiili- ja työasemalaitteet, niihin liittyvät palvelut ja järjestelmät sekä tietoturva.
Selvityksen perusteella esitämme, miten yrityksen ICT saadaan nostettua seuraavalle tasolle. Kerromme kehityskohteet ja esittelemme laitteet ja palvelut, jotka palvelevat parhaiten juuri teidän liiketoimintaanne.
Tarjoamme järjestelmien migraatiot ja käyttöönotot sujuvana avaimet käteen -pakettina. Käyttöönotto- ja migraatiopalveluita tarvitaan esimerkiksi, kun organisaatiossa
- Siirrytään Microsoft online-palveluihin
- Mobiilihallintapalveluissa siirrytään hallintapalvelusta toiseen
- Sähköpostipalvelu siirretään palvelimelta pilvipalveluun
Järjestämme koulutuksia liittyen muun muassa laitteiden tietoturvaan, laitehallintaan sekä laitteiden käyttöönottoon. Koulutukset voidaan räätälöidä yrityskohtaisesti tarpeidesi mukaan.
Koulutustapoja on joka makuun ja tarpeeseen. Voimme järjestää luokka-, lähi- tai etäopetusta riippuen aiheesta ja yrityksen toiveista.
Sinua saattaa myös kiinnostaa

Elinkaaripalvelut
Työasemien, kannettavien ja mobiililaitteiden määrä yrityksissä kasvaa jatkuvasti. Niiden hallinta ja ylläpito saattavat kuitenkin vaatia kohtuuttomasti aikaa ja resursseja yritysten omilta, yhä pienemmiltä IT-yksiköiltä, joiden tulisi mieluummin keskittyä ydinliiketoimintaa tukevaan toimintaan. Rutiinitoiminnot voi myös ostaa palveluna ja samalla vapauttaa aikaa oman liiketoiminnan ydintarpeisiin.

Laitehallinta
Keskitetty laitehallinta käsittää mobiili- ja IT-laitteiden sekä niiden asetusten, kuten sähköpostin ja wifin hallinnan. Työntekijät voivat valita haluamansa laitteen ja tietoturva ei vaikuta käyttökokemukseen.