Telia Inmics-Nebula loppukäyttäjien palvelupiste

Loppukäyttäjien
palvelupiste

Hoidetaanko sinunkin yrityksellesi katkottomat työpäivät ja tyytyväisimmät työntekijät?

VARMISTA TYÖNTEKIJÖILLESI KATKEAMATON TYÖPÄIVÄ

Tiedät IT-palveluiden kuukausittaiset kustannukset, mutta oletko selvittänyt takkuilevasta tietotekniikasta aiheutuvia kustannuksia? Kun IT-palvelut eivät toimi suunnitelmien mukaisella tavalla, syntyy seurauksena monenlaisia ongelmia. Työntekijöiden tuottavuuden laskiessa laitteiden, järjestelmien ja sovellusten katkeilun yhteydessä menetetyt tuotot voivat olla mittavia.

Me haluamme luoda sinulle ja organisaatiollesi sujuvia työpäiviä, viikon jokaisena päivänä, lisäämällä työntekijöiden tyytyväisyyttä ja auttamalla heitä kaikissa mahdollisissa ongelmatapauksissa.

Loppukäyttäjien palvelupisteen avulla tehostat työntekijöidesi ajankäyttöä sovellus- ja tietotekniikkaongelmiin kuluvan ajan lyhentyessä, kun vianselvitystoimintaan perehtyneet ammattilaiset ratkaisevat ongelmia käden käänteessä. Samalla vapautamme omia ICT-tukiresurssejasi muihin tehtäviin, kuten kehitysprojekteihin ja kriittisiin vikatilanteisiin. 

Loppukäyttäjien palvelupiste toimii yhtenä yhteydenottopisteenä (SPOC) ja vastaa kaikkien vikatilanteiden ja palvelupyyntöjen vastaanottamisesta, kirjaamisesta ja välittämisestä. 
 

Telia Inmics-Nebula loppukäyttäjien palvelupiste

INHELP – tutkitusti suomen paras service desk

INhelp-käyttäjätukipalvelumme toimii keskitettynä palvelupisteenä yrityksesi ICT-käyttäjille vastaten kaikkien vikatilanteiden ja palvelupyyntöjen käsittelystä. Täysin yrityskohtaisesti räätälöitävä INhelp-palvelumme tehostaa työntekijöidesi tuottavuutta ja ajankäyttöä tarjoamalla apua niin pienissä kuin suurissakin tietoteknisissä haasteissa, oli kyseessä sitten uuden mobiililaitteen käyttöönotto, Microsoft Excel -kaavan asettaminen tai vaikkapa www-selaimen käyttö. Samalla yrityksesi omat ICT-tukiresurssit vapautuvat ydinliiketoiminnan kehittämiseen.
 

Lue lisää

Telia Inmics-Nebula loppukäyttäjien palvelupiste