
Service Desk -palvelun edut ja hyödyt
Yksi yhteyspiste
Yksi yhteyspiste kaikkiin helpdesk-toimintoihin sekä työntekijöillesi että kolmansille osapuolille.
Apu saatavilla
Työntekijäsi saavat avun heti, keskimääräinen vastaamisaika puheluun on 12 sekuntia.
Resurssit oikeisiin asioihin
Työntekijöidesi ei tarvitse käyttää aikaansa tietotekniikan päivittäisten käytännön ongelmien ratkomiseen.
Huomioimme yrityksesi kasvun
Räätälöimme palvelun vastaamaan juuri sinun yrityksesi ja työntekijöidesi IT-ongelmiin.
Kattavat raportit
Kattavat raportit kertovat esimerkiksi yhteydenottojen määrän, yleisimmät ongelmat ja kuinka ne saatiin ratkaistua.
Häiriötilanteet hallintaan
Häiriötilanteista voidaan tiedottaa koko organisaation IT-käyttäjille.
Työntekijäsi ansaitsevat Suomen parhaan service deskin
Service Desk -palvelumme toimii keskitettynä palvelupisteenä yrityksesi ICT-käyttäjille, vastaten kaikkien vikatilanteiden ja palvelupyyntöjen käsittelystä.
Täysin yrityskohtaisesti räätälöitävä Service Desk -palvelumme tehostaa työntekijöidesi tuottavuutta ja ajankäyttöä tarjoamalla apua niin pienissä kuin suurissakin tietoteknisissä haasteissa, oli kyseessä sitten uuden mobiililaitteen käyttöönotto, Microsoft Excel -kaavan asettaminen tai www-selaimen käyttö. Samalla yrityksesi omat ICT-tukiresurssit vapautuvat ydinliiketoimintanne käyttöön.
Suomen paras service desk käytössäsi
Service desk -tiimimme valittiin jo toisen kerran voittajaksi Wakarun vuosittain järjestämän Yhteys -konferenssin Vuoden Service Desk -kilpailussa.

”Palvelu on hyvää ja henkilökohtaista. Loppukäyttäjien kannalta on oleellisen tärkeää, että service deskin henkilökunta on pysynyt pitkään samana. Tukipuhelujen soittajat osaavat palvelua hakiessaan kysyä sopivaa asiantuntijaa jo etunimeltä.”
Mika Alho, PlusTerveys

Tutustu myös näihin tarinoihin
Sinua saattaa myös kiinnostaa

Hallinta- ja valvontapalvelut
Hallinta- ja valvontapalveluidemme avulla yrityksesi ei tarvitse enää uhrata kallista aikaa ICT-palveluidesi hallintaan ja valvontaan. Palvelumme avulla vapautat aikaasi liiketoimintasi kehittämiseen ja ohjaamiseen.

Laitteiden elinkaarenhallinta
Elinkaarenhallintapalvelumme avulla yrityksesi voi ostaa meiltä rutiinitoimintoja palveluna ja vapauttaa aikaa oman liiketoimintansa ydintarpeisiin.