INhelp

Service Desk
-palvelu yrityksille

Tukea kaikkiin työntekijöidesi IT-haasteisiin

 

Ota yhteyttä

Service Desk -palvelun edut ja hyödyt

Yksi yhteyspiste

Yksi yhteyspiste kaikkiin helpdesk-toimintoihin sekä työntekijöillesi että kolmansille osapuolille.

Apu saatavilla

Työntekijäsi saavat avun heti, keskimääräinen vastaamisaika puheluun on 12 sekuntia.

Resurssit oikeisiin asioihin

Työntekijöidesi ei tarvitse käyttää aikaansa tietotekniikan päivittäisten käytännön ongelmien ratkomiseen.

Huomioimme yrityksesi kasvun

Räätälöimme palvelun vastaamaan juuri sinun yrityksesi ja työntekijöidesi IT-ongelmiin.

Kattavat raportit

Kattavat raportit kertovat esimerkiksi yhteydenottojen määrän, yleisimmät ongelmat ja kuinka ne saatiin ratkaistua.

Häiriötilanteet hallintaan

Häiriötilanteista voidaan tiedottaa koko organisaation IT-käyttäjille.

TYÖNTEKIJÄSI ANSAITSEVAT SUOMEN PARHAAN SERVICE DESKIN

Service Desk -palvelumme toimii keskitettynä palvelupisteenä yrityksesi ICT-käyttäjille, vastaten kaikkien vikatilanteiden ja palvelupyyntöjen käsittelystä.

Täysin yrityskohtaisesti räätälöitävä Service Desk -palvelumme tehostaa työntekijöidesi tuottavuutta ja ajankäyttöä tarjoamalla apua niin pienissä kuin suurissakin tietoteknisissä haasteissa, oli kyseessä sitten uuden mobiililaitteen käyttöönotto, Microsoft Excel -kaavan asettaminen tai www-selaimen käyttö. Samalla yrityksesi omat ICT-tukiresurssit vapautuvat ydinliiketoimintanne käyttöön.

Miten Service Desk helpottaa yrityksesi arkea

SUOMEN PARAS SERVICE DESK KÄYTÖSSÄSI

Service desk -tiimimme valittiin jo toisen kerran voittajaksi Wakarun vuosittain järjestämän Yhteys -konferenssin Vuoden Service Desk -kilpailussa.

Lue lisää

Vuoden Service Desk 2018 ja 2020

Vuoden Service Desk 2020

”Palvelu on hyvää ja henkilökohtaista. Loppukäyttäjien kannalta on oleellisen tärkeää, että service deskin henkilökunta on pysynyt pitkään samana. Tukipuhelujen soittajat osaavat palvelua hakiessaan kysyä sopivaa asiantuntijaa jo etunimeltä.”

Mika Alho, PlusTerveys
 

Lue koko tarina

PlusTerveys

Sinua saattaa myös kiinnostaa

ribbon

HALLINTA- JA VALVONTAPALVELUT

Hallinta- ja valvontapalveluidemme avulla yrityksesi ei tarvitse enää uhrata kallista aikaa ICT-palveluidesi hallintaan ja valvontaan. Palvelumme avulla vapautat aikaasi liiketoimintasi kehittämiseen ja ohjaamiseen. 
 

Lue lisää

ribbon

Laitteiden elinkaarenhallinta

Elinkaarenhallintapalvelumme avulla yrityksesi voi ostaa meiltä rutiinitoimintoja palveluna ja vapauttaa aikaa oman liiketoimintansa ydintarpeisiin.
 

Lue lisää