Service Desk Jkl

SOVELLUSASIANTUNTIJA / SERVICE DESK

Tule työskentelemään Suomen parhaaseen Service Deskiin Jyväskylään!

 

Telia Inmics-Nebula on suomalainen ICT-palveluyritys ja asiakkaamme ovat tunnettuja suomalaisia keskisuuria ja suuria yrityksiä. Saamme jatkuvasti uusia asiakkaita, joten haemme edelleen lisää reippaita asiantuntijoita joukkoomme Jyväskylään.

SOVELLUSASIANTUNTIJA SERVICE DESKIIN

Mitäs me sitten oikein täällä touhuamme? Monikanavainen Service Desk on asiakkaidemme loppukäyttäjien ensimmäinen kontaktipiste ja todella keskeinen osa palveluitamme. Ongelmanratkaisun lisäksi asiakaspalvelu on olennainen osa jokapäiväistä työtämme. Autamme siis asiakkaitamme kaikenkarvaisissa tietotekniikkaan liittyvissä ongelmissa ja pyrimme myös ratkaisemaan ne mahdollisuuksien mukaan jo heti ensimmäisen yhteydenoton aikana. Lyhyesti sanottuna vastuullasi on yritysasiakkaidemme tukipyyntöjen vastaanotto, käsittely ja ratkaiseminen monitoimittajaympäristössä. 

TOIVOMME

Olisi tietenkin mahtavuutta, jos olet kekseliäs ja käytännönläheinen IT-alan palveluammattilainen, joka ei hätkähdä vastaan tulevia koviakaan pähkinöitä. Haluat tarjota loppukäyttäjälle sen parhaan mahdollisen asiakaskokemuksen. Hallitset myös isompia kokonaisuuksia ja tartut asioihin oma-aloitteisesti. Nautit pulmien ratkomisesta ja työskentelet hätääntymättä kiireisessäkin ympäristössä. 

Koulutus- ja osaamispuolella toivoisimme sinulta joitakin seuraavista:

  • IT-alan AMK- tai korkeakoulututkintoa, tai vähintään 1 vuoden työkokemusta alalta
  • osaamista Windows-käyttöjärjestelmistä, oheislaitteista, MS Office -tuotteista sekä AD:n, tietoverkkojen ja tietoturvan perustuntemusta
  • kokemusta yleisimmistä yrityksien käyttämistä palveluista (Microsoft O365, G Suite, Adobe yms.)
  • tuntemusta mobiiliympäristöistä (Android ja iOS)

Sinulla on vankkaa asiakaspalveluosaamista ja haluat pitää yllä positiivista tekemisen meininkiä. Sitoudut mielelläsi yhteisiin tavoitteisiin ja hyödynnät hyviä yhteistyö- ja tiimityöskentelytaitojasi. Juttelet ja kirjoittelet sujuvasti niin suomeksi kuin englanniksi. Kaikenlaisesta harrastuneisuudesta tietsikoiden parissa on ehdottomasti hyötyä. Myös aikaisempi kokemus vastaavasta IT-tuesta, Mac- ja Linux-osaaminen tai sujuva ruotsin kielen taito luetaan ehdottomasti isoksi bonukseksi.

TARJOAMME

Jos tunnistit edellä mainitusta itsesi, niin vastineena panoksestasi saat meiltä rahallisen korvauksen lisäksi monipuoliset ja mielekkäät työtehtävät, hyvät työvälineet, kivan tiimiesimiehen sekä loistavan mahdollisuuden oppia uutta ja olla mukana kehittämässä palkittua Service Deskiämme vielä entistäkin paremmaksi. 

Ympärilläsi häärää sitoutunut ja mahtava työyhteisö, josta löytyy rutkasti asiantuntemusta ja halua auttaa sinua menestymään. Meistä on kivaa tulla töihin ja saamme varmasti sinutkin viihtymään. Vältämme kaikenlaista turhaa pönöttelyä eli asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan sellaisia kuin ollaan. Aineellisiin etuihin kuuluvat myös muun muassa Telian henkilöstöalennukset, laajennettu työterveyshuolto vapaa-ajan tapaturmavakuutuksineen sekä hyvät kulttuuri- ja liikuntaedut.

KIINNOSTUITKO?

Lähetä hakemuksesi ja CV palkkatoiveineen hakulomakkeen kautta 28.7.2019 mennessä!

Lisätietoa tehtävästä antaa 28.6. saakka Topi Rytkönen, puh. 050 505 0843 (ti, ke, to klo 15:30–16:00) tai topi.rytkonen@inmicsnebula.fi.

TUTUSTU TOPIIN

TUTUSTU SERVICE DESKIIMME

Jätä hakemus