Telia Inmics-Nebula on yhdistynyt Telia Finlandiin ja Telia Cygateen 31.10.2023 – tulemme sulkemaan Telia Inmics-Nebulan sivuston loppuvuoden aikana.
Häiriö osassa cloud 9 -palvelua
13.10.2023 16:10 PÄIVITYS / UPDATE:
Häiriötilanne on ohi. Jos kuitenkin havaitset käyttämässäsi Cloud 9 -palvelussa vielä vikaa, niin otathan yhteyttä asiakaspalveluumme.
Issue has been resolved. In case you still experience disturbances in your Cloud 9-service, please contact our customer service.
13.10.2023 13:20 PÄIVITYS / UPDATE:
Häiriötilanne on suurilta ostin saatu korjattua. Jatkamme edelleen tilanteen seurausta.
Problem has now been mostly fixed. We are still continuing to monitor the situation.
====
13.10.2023 09:50 PÄIVITYS / UPDATE:
Osassa Cloud 9 -palvelustamme on edelleen aktiivinen häiriötilanne. Viankorjaustoimenpiteet ovat käynnissä. Seruaava tiedote viimeistään 13.10.2023 15:00.
Part of our Cloud 9 service is still affected by an incident. We're actively working to restore the services. Next update Oct 13th 15:00 at the latest.
====
12.10.2023 13:30 PÄIVITYS / UPDATE:
Vika on saatu paikallistettua ja palveluita osittain palautettua, jatkamme korjaustöitä loppujen palveluiden osalta / Issue has been located and some of the services have been restored. We will continue working on restoring rest of the services.
12.10.2023 11:50 PÄIVITYS / UPDATE:
Vianselvitys on yhä käynnissä / Troubleshooting is still in progress.
====
Yön aikana havaitsimme pienessä osassa Cloud 9 -palvelua vikatilanteen.
Olemme aloittaneet korjaustoimet tilanteen ratkaisemiseksi ja pyrimme korjaamaan tilanteen mahdollisimman pikaisesti.
Pahoittelemme häiriöstä aiheutunutta haittaa
During the night we discovered an issue that caused problems for a small part of our Cloud 9-service.
We are carrying out steps to mitigate the problem and normalize the situation as soon as possible.
We apologize for any inconvenience caused.