Huoltotöitä runkoverkkoomme / A Scheduled Maintenance on core network

PÄIVITYS 13:28: Vika on korjattu.
UPDATE 13:28:  Problem is fixed.

PÄIVITYS 12:28: Muutamia INCloud 9 Helsinki-1 saatavuusalueen instansseista kärsivät vielä mahdollisista verkko-ongelmista. Vikaa korjataan
UPDATE 12:28: a small portion of our INCloud 9 Helsinki-1 services are still unavailable

PÄIVITYS 11:28: pieni osa asiakkaidemme palveluista on vielä saavuttamattomissa, vikaa korjataan
UPDATE 11:28: a small portion of our customers' services are still unavailable

PÄIVITYS 10:28: pieni osa asiakkaidemme palveluista on vielä saavuttamattomissa, vikaa korjataan
UPDATE 10:28: a small portion of our customers' services are still unavailable

PÄIVITYS 09:28: pieni osa asiakkaidemme palveluista on vielä saavuttamattomissa, vikaa korjataan
UPDATE 09:28: a small portion of our customers' services are still unavailable

PÄIVITYS 08:28: pieni osa asiakkaidemme palveluista on vielä saavuttamattomissa, vikaa korjataan
UPDATE 08:28: a small portion of our customers' services are still unavailable

PÄIVITYS 07:28: pieni osa asiakkaidemme palveluista on vielä saavuttamattomissa, vikaa korjataan
UPDATE 07:28: a small portion of our customers' services are still unavailable

PÄIVITYS klo 06:25: pieni osa asiakkaidemme palveluista on vielä saavuttamattomissa; vikaa korjataan

UPDATE 06:25: a small portion of our customers' services are still unavailable

Hyvä asiakkaamme,

Pyrimme määrätietoisesti kehittämään palveluidemme laatua tarjotaksemme yrityksellesi luotettavan ja kestävän toimintaympäristön. Nyt tulemme käynnistämään kehityshankkeen, jolla tähtäämme erityisesti INcloud 9 -palvelumme käytettävyyden ja toimintavarmuuden parantamiseen. Hanke käynnistyy 11.6. suoritettavalla huollolla.

Huollon kesto on kuusi tuntia, minkä aikana palvelussamme ilmenee arvioidusti kahden tunnin katkos. Valitettavasti katkoksen täsmällistä sijoittumista kuuden tunnin huoltoikkunaan emme voi määrittää. Huolto koskee ainoastaan Lauttasaaren konesalia (Helsinki-1 -saatavuusalue), eikä sillä ole vaikutusta Pitäjänmäen (Helsinki-2 -saatavuusalue) konesalista tuotettaviin palveluihin.

Pahoittelemme huollosta aiheutuvaa harmia. Ymmärrämme palveluidemme kriittisyyden liiketoimintasi kannalta.

Mikäli sinulla on kysyttävää huoltoon tai yrityksesi käyttämiin palveluihin liittyen, olethan yhteydessä yrityksellesi määritettyyn yhteyshenkilöön tai asiakastukeemme.

Ystävällisin terveisin,

Telia Inmics-Nebula

===

The maintenance will be performed at Lauttasaari data center on June 11th, 12am / 06am (EEST)

Dear Customer,

We are determined to develop the quality of our services to provide your company with a reliable and future-proof digital environment. To achieve these goals, we will start a development project that aims to improve the availability of our INcloud 9 service. The project starts with a maintenance that takes place on June 11th.

During the maintenance window, there will be a down time for approximately 2 hours. Unfortunately, the specific time of the outage cannot be estimated. As the maintenance will be performed at Lauttasaari’s data center (Helsinki-1 availability zone), it will not affect the services produced from Pitäjänmäki’s data center (Helsinki-2 availability zone).

We apologize for any inconvenience caused by the maintenance. We understand how critical this service is to our customers and appreciate your patience and understanding.

Should you have any questions about the maintenance, please contact your designated account manager or our customer support.

With kind regards,

Telia Inmics-Nebula