Palvelujärjestelmän huolto

Kehitämme palveluitamme ja järjestelmiämme jatkuvasti voidaksemme palvella asiakkaitamme paremmin. Olemme parhaillaan päivittämässä palvelujärjestelmäämme, ja tämä aiheuttaa pieniä muutoksia joihinkin online-palveluihimme.

MITÄ TEEMME?
Päivitämme palvelujärjestelmäämme voidaksemme käsitellä yhteydenottoja ja palvelupyyntöjä aiempaa sujuvammin ja paremmin. Päivitys tapahtuu 14. huhtikuuta 2021.

MIKÄ MUUTTUU?
MyNebula-palvelu ei ole käytettävissä päivityksen aikana 14.4.2021 klo 18:00 – 15.4.2021 klo 06:00. Päivityksen jälkeen MyNebula toimii kuten ennenkin. Asiakaspalvelumme ja muut portaalimme toimivat kuten aikaisemminkin. Muilta osin muutos on sisäinen, eikä aiheuta sinulle toimenpiteitä. Osana muutosta joidenkin lähettämiemme sähköpostiviestien ulkoasu ja sisältö päivittyy. Tällaisia ovat esimerkiksi erilaisiin palvelupyyntöihin ja joihinkin tilauksiin liittyvät viestit.

--

We are constantly developing our services to better serve our customers. We’re currently updating our internal support service. This causes some minor disturbances and changes to our online services.

WHAT ARE WE DOING?
We are updating our support services to better handle incoming contacts and service requests. This update takes place on April 14th 2021.

WHAT’S CHANGING?
MyNebula will be temporarily unavailable between April 14th 18:00 and April 15th 06:00. After the update, MyNebula will work as before. Our customer services and other portals are not affected. Apart from the aforementioned, this change is internal and does not require any action from you. As part of the change some of our email communications will look different in the future. These communications include messaging from various support requests and orders.