Sähköposti ja kalenteri -palvelu päivittyy

Sähköposti ja Kalenteri -palvelu, jonka alusta päivittyy 1.1.2020 alkaen. Palvelun sisältö ja hinnat säilyvät päivityksessä ennallaan, eli käytettävissä on jatkossakin sama määrä tallennustilaa ja helppokäyttöinen selainkäyttöliittymä.

Mikä muuttuu?

Uusi alusta tukee seuraavia sähköpostiohjelmistoja:

• Office 365 ProPlus

• Outlook 2019

• Outlook 2016

• Outlook 2013

• Outlook 2010 SP2

• Outlook 2016 for Mac

• Outlook for Mac for Office 365

Lisäksi POP3/POP3S -yhteystapa poistuu. Muille kuin yllä mainituille sovelluksille uusi alusta ei virallisesti tarjoa tukea, mikä tarkoittaa sitä, että sähköpostitilin asennus ei onnistu tai sen käytössä ilmenee ongelmia. Voit kuitenkin käyttää webmailia osoitteessa https://he10.nebula.fi/owa entiseen malliin.

Mitä toimenpiteitä vaaditaan?

Jos sähköpostiohjelmasi ei ole jokin yllä mainituista, niin sähköpostiohjelma täytyy päivittää 1.1.2020 mennessä. Jos sinulla on ollut käytössä POP3-protokolla, kannattaa viestit arkistoida ja tallentaa, jotta ne eivät häviä sähköpostiohjelman päivityksen myötä.

Helpoin tapa hankkia jatkuvasti uusimpaan versioon päivittyvä Outlook on Office 365 Business -lisenssi, jonka voi tilata osoitteesta: https://www.inmicsnebula.fi/fi/palvelut/laitteet-ja-sovellukset/microsoft-office-365

Viestien arkistointiin löytyy ohje tästä linkistä: https://support.office.com/fi-fi/article/s%C3%A4hk%C3%B6postien-varmuuskopiointi-e5845b0b-1aeb-424f-924c-aa1c33b18833

Mikäli sinulle herää kysymyksiä palvelun päivittymiseen liittyen, olethan yhteydessä asiakastukeemme. Palvelemme arkisin kello 8–17.