Sähköposti ja Kalenteri -palvelun päivittäminen jatkuu

Jatkamme aiemman ilmoituksemme (https://www.inmicsnebula.fi/fi/tiedotteet/sahkoposti-ja-kalenteri-palvelu-paivittyy) mukaisesti palvelumme päivittämistä. Muutokset palveluun tehdään taustalla eikä muutosten pitäisi vaikuttaa asiakasyhteyksiin.

On kuitenkin mahdollista, että muutokset osuvat sellaiseen aikaan, että olet käyttämässä postilaatikkoasi. Käyttäessäsi Microsoft Outlook sähköpostiohjelmaa saat tässä tapauksessa ilmoituksen, joka kehottaa käynnistämään ohjelman uudelleen. Käyttäessäsi muutoksen aikana selainpohjaista sähköpostia tai yhteystapasi on IMAP(S). Kirjautuminen sähköpostipalveluun tulee tällöin tehdä uudestaan sähköpostipalveluiden toiminnan palauttamiseksi. Näissä tapauksissa käytättävän sovelluksen pitäisi ilmoittaa sinulle asiasta. Mitään asetusmuutoksia käytössä oleviin sähköpostisovelluksiin ei muutoksen yhteydessä tarvitse asiakkaiden laitteisiin tehdä.

Tavoitteenamme on saada palvelun muutokset toteutettua toukokuun puoliväliin mennessä.

Mikäli sinulle herää kysymyksiä palvelun päivittymiseen liittyen, olethan yhteydessä asiakastukeemme. Palvelemme arkisin kello 8–17.