Tiedote InCloud 9 -palvelun päivityksestä / Important bulletin concerning InCloud 9 service

Tiedote

Hyvä asiakkaamme,

Tavoitteenamme on pitää INcloud 9 -pilvipalvelu aina ajan tasalla ja kehittää siihen jatkuvasti uusia ominaisuuksia. Uusien kehityskohteiden löytämiseksi kuuntelemme aktiivisesti saamaamme palautetta ja käyttäjien toiveita.

MITÄ KÄYTÄNNÖSSÄ TAPAHTUU?

Nyt INcloud 9 -palveluun lanseerataan uusi ominaisuus: VPNaaS. Tekemiemme käyttäjätutkimusten perusteella VPNaaS on yksi eniten toivottuja ominaisuuksia. Uudistuksen myötä on mahdollista rakentaa VPN-tunneli INcloud 9 -palvelun ja oman toimipisteen välillä.

Uuden VPNaaS -ominaisuuden tuotantoon siirto osaksi INcloud 9 kokonaisuutta toteutetaan normaalissa palvelumme huoltoikkunassa 13.5.2019 - 14.5.2019 välisenä yönä kello 02:00 - 06:00 välisenä aikana.

MITÄ MINUN PITÄÄ TEHDÄ?

Päivityksen ei tulisi näkyä asiakkaille ja palvelujen oletetaan toimivan normaalisti päivityksenkin ajan.

Mahdollisissa vikatilanteissa tai kysymyksissä pyydämme olemaan suoraan yhteydessä asiakaspalveluumme.

TUKI

Mikäli sinulla on asiaan liittyen kysyttävää, löydät asiakastukemme tiedot osoitteesta:
https://www.inmicsnebula.fi/fi/yhteystiedot

MITEN SAAN UUDEN VPNaaS PALVELUN KÄYTTÖÖN

Uuden palvelun käyttöönotto on kuvattu tarkemmin osoitteessa: https://tuki.inmicsnebula.fi/vpnaas-yhteyden-muodostaminen/

Ystävällisin terveisin,
Telia Inmics-Nebula


====


Our goal is to keep the INcloud 9 cloud service up-to-date and constantly develop new features. To enable this, we are actively listening to the feedback we have received and the wishes of our users.

WHAT HAPPENS IN PRACTICE?
Now, a new feature is launched for INcloud 9: VPNaaS. Based on our user surveys, VPNaaS is one of the most desirable features. With this new feature, it is possible to build a VPN tunnel between INcloud 9 and your own private network.

Update for Incloud 9 including the new VPNaaS feature will be carried out in the normal service window during May 13-14, 2019 from 02:00 to 06:00.

WHAT DO I HAVE TO DO?
The update should not be visible to customers and services are expected to run normally during the upgrade.
In case of potential fault situations or questions, please contact our customer service directly.

SUPPORT
If you have any questions about this, you can find our customer support information at: https://www.inmicsnebula.fi/fi/yhteystiedot

HOW DO I ENABLE THE VPNaaS
The introduction of the new service is described in more detail at: https://tuki.inmicsnebula.fi/vpnaas-yhteyden-muodostaminen/


Best Regards,
Telia Inmics-Nebula