Ylimääräinen huolto Cloud9 HKI-1 saatavuusalueella / Additional maintenance in Cloud9 HKI-1 availability zone

Ylimääräinen huolto Cloud9 HKI-1 saatavuusalueella 2.12.2020

Alkamisajankohta Ke 2.12.2020 - 00:00
Päättymisajankohta Ke 2.12.2020 - 06:00

Suoritamme tietoliikennepalveluiden huoltoa Cloud9 HKI-1 saatavuusalueella. Töiden perusteena on verkon vakauttaminen 12.11.2020 tietoliikennehäiriöstä. Aiemman tietoliikennehäiriön takia, osalla asiakkaistamme on edelleen ollut puutteita verkon itsepalvelutoiminnallisuuksissa. Töiden odotetaan näkyvän asiakkaille tietoliikenteen lyhyinä katkoksina. Pahoittelemme töistä aiheutuvaa haittaa ja toivotamme kaikille huoletonta vuodenvaihdetta.

---------------------------------------------------------------------

Additional maintenance in Cloud9 HKI-1 availability zone 2.12.2020

Starting time Wed 2.12.2020 - 00:00
Ending time Wed 2.12.2020 - 06:00

We will be performing maintenance on communication services in Cloud9 HKI-1 availability zone. Action is required to stabilize the network following 12.11.2020 disruption. Due to prior network disruption some of our clients are still experiencing limited self-service capability issues. Network performance is expected to experience few brief degradations during this maintenance. We apologize for the inconvenience and want to wish everybody an uneventful holiday season.