Webinaari: Hallittu Microsoft 365 -ympäristö, osa 3

Rakennamme digitaalisille
visioillesi vankan perustan

 

Tarjoamme kaikki ICT-ratkaisut yrityksesi toimivaan arkeen, kasvuun ja tulevaisuuden rakentamiseen.

Telia Inmics-Nebula on Telian B2B-perheeseen kuuluva ICT-yritys, jolla on vankkaa kokemusta pilvipalveluiden, edistyksellisten ICT-ympäristöjen ja loppukäyttäjäpalveluiden tuottamisesta.

Tarjoamme miltei 600 osaajan voimin monipuolisia asiantuntijapalveluita jokaiselle yritykselle, jonka tavoitteena on tehdä kannattavampaa liiketoimintaa ja tarjota parempaa työntekijä- ja asiakaskokemusta. Riippumatta yrityksen koosta, toimialasta tai kehityksen vaiheesta.

Telia Inmics-Nebula paikka ikoni

Kymmenen paikkakuntaa

Palvelemme sinua koko Suomen laajuudella, olit sitten Helsingissä, Jyväskylässä, Vaasassa tai vaikkapa Oulussa.

Telia Inmics-Nebula ihmiset ikoni

600 työntekijää

Meillä työskentelee miltei 600 alan ammattilaista eri puolilla Suomea, ja lisää kasvua on näköpiirissä. 

Telia Inmics-Nebula service ikoni

Suomen paras Service Desk

Huipputiimimme valittiin Yhteys 2018 -konferenssissa järjestetyssä Vuoden Service Desk -kilpailussa valtakunnan parhaimmaksi.

Osa Telian B2B-perhettä ja Telia One -kokonaisuutta.

Telia ONE on konsepti, joka yhdistää kaikki Telian B2B-perheen tarjoamat ICT-palvelut vaivattomasti yhdestä ja samasta paikasta hankittaviksi. Monipuoliset palvelumme liiketoiminnan digitalisoinnin, modernin työympäristön rakentamisen ja pilvipalveluiden saralla ovat olennainen osa Telia ONE -kokonaisuutta.

Kumppaneitamme

Teemme tiivistä yhteistyötä useiden teknologia-alan uranuurtajien kanssa taataksemme yrityksellesi monipuolisia, liiketoimintatarpeisiisi pohjautuvia ratkaisuja.

Telia Inmics-Nebula kumppanit

Rakenna tuellamme tulevaisuudenkestävä kasvuympäristö.

Jotta voisit vastata vauhdilla digitalisoituvan liiketoimintaympäristön haasteisiin, tarvitset rinnallesi parhaan kumppanin ja kestävät ratkaisut, jotka tukevat liiketoiminnan kasvua. 

Meidän kanssamme ICT on mahdollisuus jokaiselle yritykselle, jonka tavoitteena on tehostaa arkea, työn tuottavuutta, lisätä toimintavarmuutta ja skaalautuvuutta tai uudistaa liiketoimintaa digitaalisuuden avulla. 

Moderni työ - Hallittu arki

Osaaminen ja asiantuntijuus etusijalla.

Panostamme osaajiemme kehittämiseen jatkuvasti, ja tästä osoituksena meillä on useita sertifioituja asiantuntijoita eri teknologioiden saralla. Tähtäämme myös siihen, että osaajamme pystyvät tulkitsemaan asiakkaidemme liiketoimintaa ja kehittämään parhaita ratkaisuja yksilöllisiin liiketoimintatarpeisiin.

Tarjotaksemme ensiluokkaisia asiantuntijapalveluita jatkossakin, rekrytoimme riveihimme jatkuvasti uusia osaajia.

Kurkista avoimet työpaikkamme  chevron

Telia Inmics-Nebula rekry

Johtoryhmämme esittäytyy

Johtoryhmämme jäsenet ja heidän yhteystietonsa löydät alla olevan linkin takaa.

Tutustu

Telia Inmics-Nebula johtoryhmä

Kahden kokeneen IT-talon vanttera liitto

Ribbon1

Nebula

Elettiin vuotta 1997. Bill Clinton aloitti toisen kautensa USAn presidenttinä ja Michael Jackson oli tulossa Helsinkiin. Samaan aikaan eräs tietotekniikasta kiinnostunut nuori mies asui kotona Espoossa vanhempiensa luona. Nuoren miehen isällä oli oma tilitoimisto ja paljon asiakkaita, jotka olivat innostuneita internetistä. Kukaan ei kuitenkaan tiennyt, kuinka sinne päästään. Hyvää hyvyyttään yritteliäs nuori mies päätti auttaa pulassa olevia yrittäjiä. Nuoren miehen asiakaslähtöinen lähestymistapa IT-palveluihin versoi uusia palveluita. Nebula oli syntynyt.

Ribbon2

Inmics

Jukka Autere perusti Inmicsin Jyväskylässä vuonna 1989 vastaamaan kuluttaja-PC:iden kasvavaan kysyntään. Alkutaipaleella mukaan tulivat myös huolto- ja ylläpitopalvelut. Inmics aloitti perheyrityksenä ja samat arvot ovat säilyneet yrityksen toiminnassa läpi vuosien. Tekeminen on pitkäjänteistä ja motivoitunut henkilöstö ottaa aidosti vastuun tehtävistään. Vastuullisuuden lisäksi on tärkeää toimia myös tehokkaasti ja tuloksellisesti; mitattavuuden ansiosta palvelun laatu on aina ollut huipputasoa.

Mitä meille kuuluu?

UUSI TELIA MANAGED SERVICE FOR KUBERNETES -PALVELU TUO LISÄÄ TEHOA JA HALLINTAA SOVELLUSKEHITYKSEEN

Open Source -pohjainen Kubernetes mahdollistaa kontitettujen sovellusten automatisoidun käyttöönoton ja hallinnan, vähentäen manuaalista työtä ja infrastruktuurikuluja.

Lue lisää

UUSILLA SURFACE-LAITTEILLA TEET TÖITÄ MISSÄ VAIN

Tapamme työskennellä ja olla yhteydessä muihin muuttuvat jatkuvasti. Tällä hetkellä moni meistä liikkuu kahviloiden ja toimistojen sijaan työhuoneen, keittiön pöydän ja sohvan välillä.

Lue lisää

VÄLIAIKAISIA MUUTOKSIA ASIAKASPALVELUMME PUHELINPALVELUN AUKIOLOAJOISSA

Asiakaspalvelunumeromme 0600 16171 palveluaika muuttuu väliaikaisesti 1.5.2020 lähtien. Uusi palveluaikamme on arkisin klo 10-14. Muutoksella varmistamme nopeamman vastausajan asiakkaidemme palvelupyyntöihin.

Lue lisää