Entistä sujuvampaa asiointia itsepalvelukanavissa

Tiesithän, että voit hoitaa suurimman osan palveluihimme liittyvistä asioista online-asiointikanavissamme itsepalveluna? Olemme uudistaneet asiointikanaviamme, jotta pystyt asioimaan kanssamme sujuvammin ja nopeammin.
Tuotteiden ja palveluiden tilaus
Laitteet ja sovellukset
Telia Inmics-Nebulan laitekaupasta löydät laajan kattauksen mobiili- ja IT-laitteita sekä tarvikkeita ja sovelluksia – tutustu valikoimaan.
Mikäli sinulla ei ole vielä tunnuksia Telia Inmics-Nebulan laitekauppaan, voit rekisteröityä täältä tai jos olet unohtanut salasanan, voit uusia sen täältä.
Muut Telia Inmics-Nebulan palvelut
Löydät kaikki tarjoamamme palvelut osoitteesta inmicsnebula.fi palvelut-valikon alta. Myyntimme auttaa sinua valitsemaan yrityksellesi sopivat ratkaisut.
Palveluiden hallinnointi
Laitteet ja sovellukset
Kirjauduttuasi laitekauppaan löydät kaikki Telia Inmics-Nebulan laitekaupasta hankkimasi laitteet ja sovellukset, voit tilata laitteillesi huollot tai saada tukea tekemällä palvelupyynnön.
Palvelupyynnön voit tehdä seuraavasti:
- Kirjaudu Telia Inmics-Nebulan kauppaan omilla tunnuksillasi.
- Tee uusi palvelupyyntö klikkaamalla linkkiä Palvelupyynnöt-otsikon alta.
Voit tehdä palvelupyyntöjä muun muassa laitteisiin, laskutukseen tai asiakkuuteesi liittyvissä asioissa.
Huom. Mikäli yritykselläsi on käytössä vanha Telia Inmics-Nebulan sopimusasiakkaiden verkkokauppa, tilauksiin liittyvissä asioissa tavoitat meidät sähköpostitse osoitteesta tilauskeskus@inmicsnebula.fi.
Muut Telia Inmics-Nebulan palvelut
Muihin Telia Inmics-Nebulan palveluihin ja asiakkuuteesi liittyvissä asioissa voit asioida kanssamme MyNebulan kautta. MyNebulassa voit hallinnoida palvelujasi sekä tehdä palvelupyyntöjä palveluihin, laskutukseen, muutoksiin tai erilaisiin ongelmatilanteisiin liittyen.
MyNebulassa hallinnoit muun muassa seuraavia palveluja:
- Telia Cloud 9
- Yleisimmät verkkotunnukset (.FI, .COM, .NET)
Mikäli et löydä etsimiäsi tuotteita tai palveluita online-asiointikanavistamme ja tarvitset apua tuotteiden tai palveluiden tilauksessa tai hallinnoinnissa, voit olla yhteydessä meihin osoitteessa https://www.inmicsnebula.fi/fi/yhteystiedot.
Tukea palveluiden käyttöön
Olemme koonneet palveluillemme kattavan tukisivuston, josta löydät ohjeita sekä neuvoja palveluiden käyttöön liittyen.
Huollot
Puhelimen huolto ja korjaus
Voit tilata huolloin helpoiten suoraan Telia Inmics-Nebulan kaupasta.
- Kirjaudu Telia Inmics-Nebulan kauppaan omilla tunnuksillasi.
- Mene portaalissa Hallintarekisteriin klikkaamalla ensin Kauppa ja sen jälkeen Hallinta-otsikon alta Hallintarekisteri.
- Valitse laite ja tilaa huolto.
Vilkaise myös ennen huoltokutsun tekemistä vinkit, joita kannattaa kokeilla mobiililaitteiden ongelmatilanteissa: https://tuki.inmicsnebula.fi/mobiililaitteiden-yleisimmat-viat/.
PC-Huolto
Voit tilata huollon HP:n ja Lenovon laitteille täyttämällä lomakkeen tai voit tarvittaessa asioida suoraan sähköpostitse laittamalla viestin osoitteeseen laitehuolto@inmicsnebula.fi.
Vilkaise myös ennen huoltokutsun tekemistä vinkit, joita kannattaa kokeilla HP- ja Lenovo-koneiden ongelmatilanteissa: https://tuki.inmicsnebula.fi/it-laitteiden-yleisimmat-viat/.
Laskutus
Laskutukseen liittyvissä asioissa voit tehdä palvelupyynnön asiointisivujemme kautta. Asiakaspalvelumme auttaa sinua myös jatkossa laskutukseen ja palveluiden muutoksiin liittyvissä asioissa. Löydät tukikanaviemme yhteystiedot täältä: https://www.inmicsnebula.fi/fi/yhteystiedot.
Asiakaspalvelu ja myynti / PK-yritykset
Olemme yhdistäneet PK-yritysten yhteydenottokanaviamme ja tavoitat meidät nyt entistä helpommin osoitteesta www.telia.fi/yrityksille/asiakastuki/yhteystiedot.