ICT-alan lakko on päättynyt – käsittelemme parhaillaan lakon aikana kertyneitä töitä
ICT-alan työehtosopimusneuvottelussa on löytynyt sovinto 7.6., ja 25.4. alkanut lakko on päättynyt välittömästi. Pitkään jatkunut lakko on aiheuttanut ruuhkaa ja viivästyksiä palvelussamme. Käsittelemme parhaillaan lakon aikana kertyneitä työpyyntöjä sekä edistämme lakon vuoksi viivästyneitä toimituksia ja käyttöönottoja. Teemme parhaamme tilanteen helpottamiseksi.
Lakon vaikutukset Telia Inmics-Nebulan palveluun
Lakko on vaikuttanut monin tavoin Telia Finlandin ja Telia Inmics-Nebulan palveluihin. Lakolla ei ole ollut vaikutuksia Telia Cygaten palveluihin.
Lakosta johtuen emme ole voineet käsitellä kaikkia laskutukseen, asiakaspalveluun, tarjouspyyntöihin ja viankorjaukseen liittyviä työpyyntöjä. Lisäksi lakko on viivästyttänyt joidenkin yritysasiakkaiden palveluiden sovittuja käyttöönottoja ja muutoksia. Aloitamme nyt näiden työpyyntöjen käsittelyn. Sinun ei tarvitse tehdä mitään. Olemme yritykseesi yhteydessä asian edistyessä tai jos tarvitsemme lisätietoja.
Verkkopalvelumme palvelevat kellon ympäri
Suosittelemme, että jätät kiireettömät vikailmoitukset verkkopalveluidemme kautta. Näin pystymme nopeammin purkamaan kanaviimme kertynyttä ruuhkaa. Palveluihimme ja niiden hallintaan liittyviä asioita voi hoitaa asiointiportaaleissamme, jotka löytyvät täältä: inmicsnebula.fi/asiointi.
In English:
The ICT strike has ended – We are currently processing work requests received during the strike
An agreement has been found in the collective bargaining in the ICT sector, and the strike has ended on 7.6.2022. We are currently processing work requests accumulated during the strike and working on deliveries and commissioning projects that have been delayed due to the strike.
The strike affects Telia Finland and Telia Inmics-Nebula services in many ways. The strike will have no impact on Telia Cygate services.
Impact of the strike on Telia Inmics-Nebula services
The strike has affected Telia Finland and Telia Inmics-Nebula services in many ways. The strike has had no impact on Telia Cygate services.
Due to the strike, we have not been able to process all work requests related to invoicing, customer service, requests for quotes and fault repair. The strike has also delayed the agreed commissioning projects and changes for some corporate customers’ services.
We will now begin working on these requests. You need not take any action. We will contact your company as the matters progress or if we need more information.
Our online services are available 24/7
We recommend that you submit your service requests and non-urgent fault reports via our online service management portals at inmicsnebula.fi/asiointi. This will enable us to quickly work through the congestion accumulated in our channels.