Uutinen

ICT-alan lakko saattaa aiheuttaa ruuhkia ja viivästyksiä Telia Inmics-Nebulalla

Ammattiliitto Pro jatkaa maanantaina 25.4. alkanutta lakkoa. Lakko liittyy ICT-alan työehtosopimusneuvotteluihin, ja toistaiseksi sen on ilmoitettu jatkuvan 5.6. saakka.

Lakko vaikuttaa monin tavoin Telia Finlandin ja Telia Inmics-Nebulan palveluihin. Lakolla ei ole vaikutuksia Telia Cygaten palveluihin. Seuraamme tilannetta ja tiedotamme mahdollisista muutoksista verkkosivuillamme.

Lakon vaikutukset Telia Inmics-Nebulan palveluun

Lakko voi aiheuttaa ruuhkia asiakaspalvelussa sekä viivästyksiä tarjouspyyntöjen käsittelyssä, toimituksissa, laskutuksessa ja viankorjauksessa. Lakko voi viivästyttää myös joidenkin yritysasiakkaiden palveluiden sovittuja käyttöönottoja ja muutoksia.

Huomaathan, että lakolla voi lisäksi olla vaikutuksia asiakaspalvelukanavien aukioloon. Asiointiportaalimme palvelevat normaalisti palveluiden hallintaan liittyvissä asioissa. Myös muut verkkopalvelumme ovat normaalisti käytössä lakon aikana.

Pyrimme kaikin keinoin minimoimaan lakon vaikutukset asiakkaisiimme. Turvaamme kansalaisten turvallisuuden ja yhteiskunnan toiminnan kannalta kriittiset toiminnot kaikissa poikkeusolosuhteissa.

Palvelukanavamme lakon aikana:

•    Lakkoon liittyviä tiedotteitamme voi seurata osoitteessa inmicsnebula.fi.
•    Häiriötiedotteemme löytyvät lakon aikanakin osoitteesta inmicsnebula.fi/tiedotteet.
•    Palveluihimme ja niiden hallintaan liittyviä asioita voi hoitaa normaalisti asiointiportaaleissamme, jotka löytyvät täältä: inmicsnebula.fi/asiointi.

 

In English:

A strike in the ICT sector may cause congestion and delays at Telia Inmics-Nebula

Trade Union Pro is continuing the strike that commenced on Monday 25 April. The strike is related to collective bargaining in the ICT sector and is currently announced to continue up to 5 June.

The strike affects Telia Finland and Telia Inmics-Nebula services in many ways. The strike will have no impact on Telia Cygate services. We are monitoring the situation and will be informing of any changes on our website

Impact of the strike on Telia Inmics-Nebula services

The strike may cause delays and congestion in customer service, as well as delays in processing requests for quotations, deliveries, invoices and fault repair. The strike may also delay the agreed commissioning projects and changes for some enterprise customers services.

Note that the strike may also affect the opening hours of our customer service channels. Our comprehensive online services for service management, as well as our other online services, will be available as usual during the strike.

We will do our utmost to mitigate the impact of the strike on our customers. We safeguard operations that are critical to society and people’s safety under all exceptional circumstances.

Our online services:

•    You can follow our bulletins related to the strike at inmicsnebula.fi.
•    Our error bulletins can be found at inmicsnebula.fi/tiedotteet.
•    All our service management portals at inmicsnebula.fi/asiointi are available during the strike.