Uutinen

MyNebula-palveluun uudistuksia sähköisen asioinnin helpottamiseksi ja viestinnän tehostamiseksi

Olemme uudistaneet MyNebula-palveluamme ja tuoneet siihen lisää ominaisuuksia roolien ja sopimusten hallinnoimiseksi. Näppärämmällä roolien ja sopimusten hallinnalla pyrimme virtaviivaistamaan sähköistä asiointia ja tehostamaan viestintäämme.

Suurella osalla MyNebula-palvelua käyttävistä yrityksistä on useita käyttäjiä, jotka toimivat eri rooleissa. Näistä rooleista esimerkkejä ovat tekniset yhteyshenkilöt ja palveluiden tilaamiseen oikeutetut käyttäjät. Uudistuksen myötä käyttäjät voivat nyt itse päivittää tietojansa järjestelmään ja ilmoittaa muun muassa rooleista, jotka eivät ole enää voimassa. Rooleihin voit tutustua lisää täällä.

Roolien päivittämisellä varmistetaan se, että Nebulan tekniset tiedotteet ja muut tärkeät ilmoitukset tavoittavat oikeat henkilöt oikeaan aikaan, sekä tilaajaoikeudet ovat oikein. Varmistutte siis siitä, että pysytte ajan tasalla huoltokatkoista, hinnoittelumuutoksista ja muista olennaisista muutostilanteista.
 

Tutustu uusiin MyNebula ominaisuuksiin ja päivitä rooleja